Intrebari... si raspunsuri

CUM...?

Cum imi creez o adresa de e-mail?

Pentru a-ti crea o adresa de e-mail este necesar sa accesezi unul dintre link-urile de mai jos:

Tip adresa de email Adresa web
gmail.com inregistreaza-te aici
yahoo.com inregistreaza-te aici
mail.com inregistreaza-te aici

Daca nu te descurci, contacteaza-ne la numarul 0374.475.000.

Cum aflu codul IBAN?

Codul IBAN se poate afla accesand aplicatia ta de internet banking, de pe un extras de cont sau telefonic contactand banca unde ai contul deschis.

Codul IBAN are urmatoarea forma: RO99ABCD1234123412341234.

Poti afla codul tau IBAN sunand la banca la care primesti venitul pe card.

Pentru a te ajuta, gasesti mai jos, datele de contact pentru principalele banci din Romania:

Banca Contact
Raiffeisen Bank 0800.802.02.02
ING 0800.080.072
021.306.30.02
021.402.83.91
BCR 0800.801.227
0374.138.391
BRD 021.302.61.61
0372.388.391
0800.803.803
0314.068.391
Banca Transilvania 0264.308.028
CEC 0213.111.119
*8028
021.202.50.00
Garanti Bank 021.208.92.60
021.202.50.50
0800.801.234
Unicredit Tiriac 021.200.20.20
021.200.94.94
Piraeus Bank 0800.801.802
Banc Post 0800.110.200
0213.036.969
021.302.07.89
Intesa Sanpaolo Bank 0800.800.888
Alpha Bank 021.319.93.50
0372.712.194
021.302.07.89
Libra Bank 0800.855.555
Banca Carpatica 0800.807.807
0212.088.088
OTP 0800.882.288
0269.504.470
0213.085.710
0213.085.711

Cum aplic pentru un credit?

Pentru a putea solicita un credit este necesar sa completezi cererea de credit de pe site-ul nostru, fixcredit.ro. Dupa finalizarea cererii, vei fi contactat de un operator Credit Fix pentru a stabili impreuna urmatorii pasi pentru aprobarea finala a creditului. Este posibil ca in urma verificarilor sa iti fie solicitate documente sau informatii noi.

Daca esti client, tot ce trebuie sa faci este sa intri in contul de client si sa soliciti un nou imprumut, sau sa ne contactezi, fie telefonic la numarul 0374.475.000, fie prin e-mail la contact@creditfix.ro.

Cum aflu daca imi este aprobat creditul?

Dupa ce ai finalizat aplicatia si ai trimis documentele necesare, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail si vei fi instiintat daca creditul tau a fost aprobat sau nu.

Cum tin legatura cu CreditFix?

Ne dorim sa comunicam constant cu fiecare client in parte, iar daca ai nevoie de informatii suplimentare sau orice alta nelamurire ne gasesti telefonic, de luni pana vineri intre orele 09:00-18:00 si sambata intre 9:00-17:00, la numarul 0374 475 000 sau prin e-mail la contact@creditfix.ro.

CARE...?

Care sunt documentele necesare?

Primesti rapid si simplu un credit in rate daca ne trimiti documentele de mai jos, scanate sau fotografiate, la completarea cererii (in sectiunea dedicate), prin email la contact@creditfix.ro sau prin fax la 0374.091.000.

  • Copie BI/CI
  • Copie a extrasului de cont aferent cardului de incasare venit, pentru intreaga luna precedenta.

Care sunt conditiile de eligibilitate?

Conditiile minime necesare sunt:

  • sa incasezi venitul lunar pe un card bancar
  • sa ai un venit net de cel putin 1.000 lei lunar
  • sa ai varsta de minimum 18 ani impliniti
  • sa ai adresa de e-mail si telefon mobil personal

Care este perioada maxima pentru un imprumut?

Creditele in rate oferite de institutia noastra pot fi solicitate pentru perioade cuprinse intre doua si doisprezece luni. Achitarea se va face in rate lunare egale.

Care este dobanda pe care o platesc?

La Credit Fix, dobanda este fixa. Rata dobanzii este de 216%/an din suma solicitata.

Care este suma maxima pe care o pot imprumuta?

Valoare maxima pentru un imprumut este de 10.000 lei.

Care sunt conditiile petru validarea cardului?

Pentru a putea valida cardul in aplicatie este necesar sa ai 0.1 lei (10 bani) disponibili pe card si serviciul de plati online activ.

CE...?

Ce este CreditFix?

Credit Fix IFN S.A. este o institutie financiara nebancara, acreditata de BNR, care ofera credite online.

Credit Fix isi doreste sa te ajute atunci cand ai o problema urgenta de rezolvat, insa nu ai bani suficienti.

Ce este DAE?

Dobanda anuala efectiva exprima sub forma procentuala costul total al unui credit pe an. Acesta este un concept impus atat in Uniunea Europeana, cat si in Statele Unite, fiind implementat pentru a permite consumatorilor sa compare usor costul creditelor.

Formula de calcul a DAE este urmatoarea:

, anul calendaristic fiind considerat de 365 de zile

unde:

  • X este DAE
  • m este numarul ultimei trageri
  • k este numarul unei trageri, astfel 1 <= k <= m
  • C(k) este valoarea tragerii k
  • t(k) este intervalul, exprimat in ani si fractiuni de an, dintre data primei trageri si data fiecarei trageri ulterioare, astfel t1= 0
  • m' este numarul ultimei rambursari sau al costurilor suportate
  • l este numarul unei rambursari sau al costurilor suportate
  • D(l) este valoarea unei rambursari sau a costurilor suportate
  • S(l) este intervalul, exprimat în ani si fracțiuni de an, dintre data primei trageri si data fiecarei rambursari sau costuri suportate

Ce comisioane se percep?

Comisionul de analiza dosar in valoare de 250 de lei, se percepe la aprobarea creditului si poate fi platit din valoarea acestuia. In cazul respingerii cererii, nu veti avea nimic de achitat.

Nu percepem comision de administrare credit sau de rambursare anticipata.

Nu colaboram cu brokeri sau intermediari, astfel ca nu se percep comisioane din partea acestora.

Ce se intampla daca nu pot achita creditul la timp?

Daca nu poti achita ratele creditului la termenul stabilit in contract, este necesar sa ne contactezi la numarul de telefon 0374475000, iar impreuna vom gasi o solutie avantajoasa pentru ambele parti.

Se vor percepe penalitati de intarziere de 0,6%/zi, incepand cu urmatoarea zi dupa scadenta.

Ce se intampla daca am uitat parola din contul de client?

Daca ai uitat parola de la contul tau, o poti reseta pe site-ul nostrum, fixcredit.ro, la sectiunea "Cont client", unde dai click pe "Am uitat parola" si imediat vei primi o noua parola pe adresa de e-mail cu care ti-ai inregistrat contul.

UNDE...?

Unde pot merge sa iau extrasul de cont?

Extrasul de cont se obtine pe loc, mergand cu actul de identitate in cea mai apropiata agentie a bancii unde ai contul de incasare venit cu card atasat, sau si mai simplu accesand serviciul de internet banking.

Mai jos puteti gasi cea mai apropiata unitate a bancii la care incasati venitul.

Banca Adresa web
BRD https://www.brd.ro/instrumente-utile/agentii-si-atm-uri
BCR https://www.bcr.ro/ro/retea-unitati
Raiffeisen Bank https://www.raiffeisen.ro/retea-unitati
Banca Transilvania https://www.bancatransilvania.ro/retea_unitati/
Garanti Bank http://www.garantibank.ro/en/about_us/branch_atm_locations.html
Banc Post https://www.bancpost.ro/Bancpost/Despre-Bancpost/Cautare-Locatie
Alpha Bank https://www.alphabank.ro/ro/sucursale/sucursale.htm
Banca Carpatica https://www.carpatica.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=237&Itemid=295
ING https://www.ing.ro/ingb/ing-in-romania/sucursale.html
CEC Bank http://www.bancibancomate.ro/filiale-unitati-agentii/cec-bank-casa-de-economii-si-consemnatiuni
Unicredit Tiriac http://www.bancibancomate.ro/filiale-unitati-agentii/unicredit-tiriac-bank
Piraeus Bank http://www.bancibancomate.ro/filiale-unitati-agentii/piraeus-bank-romania/bucuresti/sector-1
Intesa Sanpaolo Bank https://www.intesasanpaolobank.ro/contact?judet=BUCURESTI
OTP Bank http://www.otpbank.ro/en/about-us/local-network/network-map/index.html
Credit Europe Bank http://www.crediteurope.ro/retea/Bucure%C5%9Fti/
Libra Bank http://www.bancibancomate.ro/filiale-unitati-agentii/libra-internet-bank

Unde vad ca am primit banii in cont?

In momentul in care se face transferul bancar, vei primi un sms pe telefon.

Poti verifica daca banii au intrat in cont sunand la banca sau accesand serviciul tau de internet banking.

Unde pot plati creditul?

De acest lucru ne ocupam noi, la data scadenta trebuie doar sa ai banii in cont, iar noi ii vom retrage automat. Nu trebuie sa te deplasezi pentru a achita creditul.

O alta varianta este sa realizezi personal plata ratelor din contul tau de client.

Unde ma adresez daca nu pot achita la timp?

Daca nu reusesti sa achiti la timp, contacteaza-ne la numarul 0374475000 cu cel putin o zi inainte de data scadenta.

In cazul in care nu efectuezi plata la timp, se va aduga dobanda penalizatoare, in valoare de 0,6%/zi.

Unde vad cat am de achitat?

Poti vedea suma pe care o ai de achitat catre Credit Fix IFN prin accesarea contului tau de client.

Daca intampini dificultati sau nu ai acces la internet, ne poti contacta la numarul 0374475000.